• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 26 آبان 1400
کد مطلب : 145727
+
-

اکران 500طرح فرهنگی با شعار «کتاب خوب بخوانیم»

دریچه
اکران 500طرح فرهنگی با شعار «کتاب خوب بخوانیم»

همزمان با 24آبان‌ماه و آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، سازمان زیباسازی شهر تهران 500طرح فرهنگی با شعار «کتاب خوب بخوانیم» را روی سازه‌های تبلیغات شهری اکران کرد.
به گزارش همشهری، رضا صیادی با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تبلیغات فرهنگی اکران شده در سطح شهر با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، نهاد کتابخانه‌های عمومی و خانه کتاب، انتخاب شده و به نمایش درآمده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش‌تر از کتاب نیست و شناخت عمیق از ذهنیات و نگاه فاخر خالقان این هنر نیز باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: امسال سعی کرده‌ایم طرح‌های متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته اکران کنیم. در طرح‌های اکران شده بیش از 300عنوان کتاب همراه با نام و تصویر نویسنده و همچنین تصویر مجلد کتاب طراحی و اکران شده است.
به‌گفته صیادی، بیش از 500سازه اعم از عرشه، بیلبورد، استرابورد، پرتابل و های‌بورد به‌منظور فرهنگسازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین تشویق آنها به مطالعه، برای این مناسبت در سطح شهر تهران درنظر گرفته شده است. 
بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید